没介绍

沈清楚

© 沈清楚 | Powered by LOFTER

Shining Friends - 2R

A little faith Brightens a rainy day

小小的信念 照亮那下雨天 

Life is difficult you can't go away

生命难困苦、你总不能逃避 

Don't hide yourselve in the corner

不要于躲角落 

You have my place to stay

我的胸怀可让你倚靠 

Sorrow is gonna say goodbye

忧伤终会跟你说再见 

Opens up You'll see the happy sunshine

张开眼睛 你会看见快乐的阳光 

Keep going on with your dream

继续追寻梦想 

Chasing tomorrow's sunrise

向着明天的太阳追赶 

The spirit can never die

不会逝去的、是信念与理想 

Sun will shine, my friend

好朋友、太阳会闪耀 

Won't let you cry, my dear

谁都不会令你流泪 

Seeing you shed a tear Make my world disappear

你的一滴眼泪 都会让我的世界灰暗 

You'll never be alone in darkness

在黑暗中、你永不会孤独 

See my smile, my friend

好朋友、看我的笑颜 

We are with you, holding hands

手牵手、我们和你一起走 

you have got to believe, you are my destiny

在我宁静的心灵、你是我的信念与目标 

We're meant to be your friends

我们永远都会在一起 

That's what a friendship be

因为我们是朋友

(这是在初中毕业时,我们几个好朋友一起听的。)

评论